Japon sanatçı Ayumi Shibata, beyaz kağıt katmanlarını kullanarak karmaşık manzaralar tasarlıyor. Heykellerinden bazıları minyatür, bazıları ise sürükleyici ve tüm parçaları boyunca “hareket" oluşturan ışık ve gölge oyunuyla hayat buluyor. Eserlerinde mimari kubbeler, ormanlar ve ağaçlarla dolu şehirlerin üzerinde dönen güneşler bulunuyor. Bu yerler belirli bir yeri değil de sanatçının “gezegenin geleceğinin nasıl görünebileceğini umduğu ve inandığı" şeyi yansıtıyor.
Shibata'nın bu manzaraları, insanların ve doğal formların bir arada yaşadığı bir dünya tasavvur ediyor ve parçalarını “Yin ve Yang" unsuruna sahip olarak tanımlıyor. Kağıt, malzeme olan Yin'i temsil ederken gölgeler ve onları yayma biçimlerini, görünmez dünya Yang ile ilişkili kılıyor.
Sanatçı bunu, “Işık; ruhu ve yaşamı, güneşin nasıl doğup dünyaya hayat üflediğini temsil ediyor" diye açıklıyor.